Cargando...

Cadillac Serie 62 de 1956

Un potent motor de vuit cilindres en V i 270 HP, anima aquest gros automòbil que va entrar al nostre país com a vehicle destinat al servei de la Casa Civil i Militar. Aquest tipus d'automòbil era un dels que més agradava utilitzar al Generalísimo Franco, tant en visites oficials com per a ús personal. L'automòbil, adquirit posteriorment per la Col·lecció, [...]

Por |2021-07-16T17:21:49+02:0016 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Bugatti Baby 1927

El 1927, Ettore Bugatti fabricava uns automòbils a escala 1/2 per als seus fills, Jean i Roland. Aquests automòbils van donar pas a una sèrie que, amb el nom de Babvy o Typ 52, van sortir de la fàbrica Bugatti el mateix any. El seu motor és elèctric, de 12 v. marca París -Rhone; està situat a la part posterior i [...]

Por |2021-07-16T17:13:12+02:0016 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Borguard Isabella TS de 1956

En la dècada dels 50, els Borguard, fabricats a Alemanya, inicien la fabricació d´un motor de característiques esportives, un quatre cilindres amb arbre de lleves en cap. El seu resultat, va donar la sortida al mercat dels automòbils Borguard Isabela TS. La unitat que té la Col·lecció, va prendre part entre d'altres en el XXVIII Ral.li de Montecarlo, al gener de [...]

Por |2021-07-16T17:09:56+02:0016 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Bonet 1889

El 1889, Francesc Bonet i Dalmau, enginyer tèxtil, va visitar l'Exposició Internacional de París, on va adquirir un motor Daimler d'un cilindre, a l'empresa Panhard & Levassor. A la seva arribada a Barcelona, va començar a dissenyar i construir un vehicle de característiques molt peculiars i amb moltes solucions basades en les tècniques tèxtils. El mes de desembre de 1889, presenta [...]

Por |2021-07-14T20:36:09+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Biscuter Voisin tipus M100 de 1954

La Col·lecció té dos Biscuter; aquest és la versió més antiga, té la carrosseria d'alumini i no disposa de marxa enrera. Els Biscuters van patir dures proves, tant abans com després de ser posats a la venda. Una de les més famoses fou la que realitzaren diversos Biscuters fent el circuit de Mataró Argentona Vilasar,

Por |2021-07-14T20:32:40+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Baby Cid tipus G de 1910

El Cid ( Constructions Industriel.les Dijonnaises) fabricava uns automòbils molt peculiars. El motor de la marca Buchet, d'un cilindre, era una de les característiques de l'automòbil. La més notable era el seu canvi de velocitats per fricció, que es basa en el desplaçament d'un volant i el seu contacte per fricció, amb el volant motor. La tracció és fa per una [...]

Por |2021-07-14T20:23:46+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

B.M.W. 2800 CS 1968

Aquest és l'últim automòbil d'ús personal de Salvador Claret. Les seves característiques tècniques són : motor de sis cilindres i 2788 c.c., canvi automàtic de tres velocitats, interior de cuiro i fusta. Aquest cotxe fet per al mercat USA, té una velocitat aproximada als 210 km/h.

Por |2021-07-14T20:20:01+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

B.M.W. 326 1936

El 326 fabricat a München (Alemanya), era considerat el vehicle més alt de la gamma B.M.W., el 1936. Equipat amb un motor de sis cilindres en línia i tres carburadors, no tenia molta dificultat en seguir velocitats superiors als 120 Km./h.. La seva estabilitat i el bon confort el feien un cotxe ideal per a viatges llargs.

Por |2021-07-14T20:17:11+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|

Avions Voisin M1 C1 1919

El model M 1 és el primer amb el qual Gabriel Voisin inicià la fabricació del seus inconfudibles automòbils. El segon model fou el C1 amb motor de quatre cilindres i 4000 c.c., marcant ja la trajectòria de les seves construccions. El motor dels anomenats " de camises ", no disposa de vàlvules i la seva admissió i escapament el fa [...]

Por |2021-07-14T20:14:17+02:0014 de julio de 2021|Categorías: Històries de Garatge|