Qr Rochet Schneider tipus 20.000 de 19242022-06-16T14:00:39+02:00

Rochet Schneider tipus 20.000 de 1924

La Rochet Schneider era una de les primeres fàbriques que es dedicaren a la construcció d’automòbils. A les seves instal·lacions a Lió (França), van construir el seu primer automòbil el 1894. El Rochet Schneider exposat, en ser adquirit per la Col·lecció l’any 1966, portava instal·lat un equip de Gasogen (ref. E010 de la Col·lecció), per tal de poder fer moure el seu motor de quatre cilindres durant la postguerra espanyola. El sistema de Gasogen va ser molt utilitzat a tota Espanya i en altres països Europeus. El seu funcionament es basava en la gasificació de productes sòlids o líquids, pal·liant, en certa manera, la manca de carburant.

Rochet Schneider era una de las primeras fábricas que se dedicaron a la construcción de automóviles. En sus instalaciones en Lyon (Francia), construyeron su primer automóvil en 1894. El Rochet Schneider expuesto, al ser adquirido por la Colección en 1966, llevaba instalado un equipo de Gasógeno (ref. E010 de la Colección), para poder mover su motor de cuatro cilindros durante la posguerra española. El sistema de Gasógeno fue muy utilizado en toda España y en otros países europeos. Su funcionamiento se basaba en la gasificación de productos sólidos o líquidos, paliando, en cierto modo, la carencia de carburante.

La Rochet Schneider was one of the first factories to build cars. At its facilities in Lyon (France), they built their first car in 1894. The Rochet Schneider on display, when it was acquired by the Collection in 1966, had a Gasogen equipment installed (ref. E010 of the Collection), in order to be able to move its four-cylinder engine during the Spanish post-war period. The Gasogen system was widely used throughout Spain and other European countries. Its operation was based on the gasification of solid or liquid products, alleviating, in a way, the lack of fuel.

Ir a Arriba