Qr Ricart 19272022-05-30T14:14:16+02:00

Ricart 1927

Xassís 038 Bis (ex núm. 1). Els automòbils Ricart y Pérez, es van fabricar a Barcelona des del 1922 fins al 1928, passant a anomenar-se més tard Ricart Espanya. El model de sis cilindres, de curses, és el que té la Col·lecció. Ja des del primer moment, aquest cotxe va ser molt modificat, per tal de fer-lo més competitiu. En el xassís, carrosseria i mecànica es noten totes les modificacions posteriors. La suspensió del darrere per ballestes longitudinals, va ser transformada per dues mitges ballestes a cada roda. També el motor va ser substituït per un de procedència anglesa també de sis cilindres i els frens transformats amb hidràulics. De la carrosseria es va treure el radiador per posar-lo dins de la carrosseria. El Ricart va ser demanat per ser exposat al «Pabellon de los Descubrimientos» de «l’Expo de Sevilla» del 1992, que malauradament es va cremar amb el Ricart a dins. La CASC, va decidir restaurar de nou el Ricart en la configuració que el va comprar, que és la que avui s’exposa.

Chasis 038 Bis (ex núm. 1). Los automóviles Ricart y Pérez, se fabricaron en Barcelona desde 1922 hasta 1928, pasando a llamarse más tarde a Ricart España. El modelo de seis cilindros, de carreras, es el que tiene la colección. Ya desde el primer momento, este coche fue muy modificado para hacerlo más competitivo. En el chasis, carrocería y mecánica se notan todas las modificaciones posteriores. La suspensión trasera, por ballestas longitudinales, fue transformada por dos medias ballestas en cada rueda. También el motor fue sustituido por uno de procedencia inglesa, también de seis cilindros y los frenos transformados con hidráulicos. De la carrocería se quitó el radiador para ponerlo dentro de la carrocería. Ricart fue pedido para ser expuesto en el Pabellón de los Descubrimientos de la Expo de Sevilla de 1992, que desgraciadamente se quemó con Ricart dentro. La CASC, decidió restaurar de nuevo el Ricart en la configuración en la que lo compró, que es la que hoy se expone.

Chassis 038 Bis (ex nº 1). The Ricart y Pérez cars were manufactured in Barcelona from 1922 to 1928, later becoming known as Ricart Spain. The six-cylinder, racing model is what the Collection has. From the very beginning, this car was modified a lot, in order to make it more competitive. All subsequent modifications are noticeable in the chassis, bodywork and mechanics. The rear suspension by longitudinal crossbows was transformed by two half crossbows on each wheel. Also the engine was replaced by one of English origin also of six cylinders and the brakes transformed with hydraulics. The radiator was removed from the body and placed inside the body. Ricart was asked to be exhibited in the Pavilion of the Discoveries of the Expo in Seville in 1992, which unfortunately burned with Ricart inside. The CASC decided to restore the Ricart again in the configuration in which it bought it, which is the one on display today.

 

Ir a Arriba