Pegaso Z-102 de 1956
Pegaso Z-102 de 1956 B-180576 Xassís núm. 0103/150/0108 Motor núm. 0102/019/0180 Carrosseria Panoràmica Superlleugera.
El 1958, José María Puig Ponsà, compra el vehicle i es matricula el 24 de juny. El 1967, El vehicle després de molts de problemes, passa a ser propietat de ENASA (la fàbrica que va construir els Pegaso) i el cotxe pesarà a formar part de vehicles d’ocasió a la mateixa Pegaso de Barajas (Madrid). En aquest mateix any, el Sr. Josep Fortuny, té una avaria amb el seu Pegaso, un Soutchik, que el deixarà a ENASA i arribarà a un acord per quedar-se aquest cotxe.
El 1970, el cotxe quedarà aparcar al carrer Tuset de Barcelona a on hi restarà pràcticament un any, durant aquest període de temps, el Sr. Fortuny té conversacions amb el Sr. Lluís Lanau, del departament comercial de Pegaso, per tal d’arribar a un acord per la compra d’aquest vehicle. Durant aquests anys periòdicament nosaltres visitàvem una important empresa de música del carrer Tuset i aquest fet em va portar a seguir la pista del B-180.576, que un cop demanades les dades em van portar fins al Sr. Fortuny, que com a curiositat havia tret el volant del Pegaso davant la possibilitat d’un robatori. El 1971, s’arriba un acord entre el Sr. Fortuny, Comercial Pegaso, el Sr. Salvador Claret i Naspleda i arribem a un acord per tal d’adquirir l’automòbil.
Pegaso Z-102 de 1956 B-180576 Xassis núm. 0103/150/0108 Motor núm. 0102/019/0180 Carrocería Panorámica Superligera.
En 1958, José Maria Puig Ponsà, compra el vehículo y se matricula el 24 de junio. En 1967, El vehículo, después de muchos problemas, pasa a ser propiedad de ENASA (la fábrica que construyó los Pegaso) y el coche pesará a formar par de vehículos de ocasión en la misma Pegaso de Barajas (Madrid). En ese mismo año, el Sr. Josep Fortuny, tiene una avería con su Pegaso, un Soutchik, que le dejará en ENASA y llegará a un acuerdo para quedarse en este coche.
En 1970, el coche quedará aparcar en la calle Tuset de Barcelona, donde permanecerá prácticamente un año, durante este período de tiempo el Sr. Fortuny tiene conversaciones con el Sr. Lluis Lanau, del departamento comercial de Pegaso, para llegar a un acuerdo para la compra de este vehículo. Durante estos años periódicamente nosotros visitábamos una importante empresa de música de la calle Tuset y este hecho condujo a seguir la pista del B-180.576, que una vez solicitados los datos nos llevaron hasta el Sr. Fortuny, que como curiosidad había sacado el volante del Pegaso frente a la posibilidad de un robo. En 1971, se llega un acuerdo entre el Sr. Fortuny, Comercial Pegaso, Sr. Salvador Claret Naspleda y llegamos a un acuerdo para adquirir el automóvil.
Pegaso Z-102 1956 B-180576 Chassis No. 0103/150/0108 Engine No. 0102/019/0180 Super Light Panoramic Body.
In 1958, José Maria Puig Ponsà bought the vehicle and registered on 24 June. In 1967, the vehicle, after many problems, became the property of ENASA (the factory that built the Pegaso) and the car will weigh to form a pair of used vehicles in the same Pegaso de Barajas (Madrid). In that same year, Mr. Josep Fortuny, has a breakdown with his Pegaso, a Soutchik, which will leave him at ENASA and reach an agreement to keep this car.
In 1970, the car will be parked on Carrer Tuset in Barcelona, where it will remain for almost a year, during which time Mr. Fortuny has conversations with Mr. Lluis Lanau, from the Pegaso sales department, in order to reach an agreement for the purchase of this vehicle. During these years we periodically visited an important music company on Tuset Street and this fact led us to follow the track of the B-180.576, which once requested the data with led to Mr. Fortuny, who out of curiosity had taken the wheel out of the Pegasus in the face of the possibility of a robbery. In 1971, an agreement was reached between Mr. Fortuny, Comercial Pegaso, Mr. Salvador Claret and Naspleda and we reached an agreement to buy the car.