Maybach SW38 1937
Wilhelm Maybach, pioner de l’automobilisme a l’època de Daimler i amb qui col·laborà per fabricar el seu primer motor el 1884, va crear la seva pròpia empresa automobilística, la Maybach, que si bé sols va durar uns vint anys, fou considerada, com el Rolls-Royce alemany.
El SW38, té un motor de sis cilindres de 3.790 c.c., el xassís (núm. 1843), carrosseria Sphon, té un pes total de 2.200 kg. El consum de gasolina és dels 17/19 litres als 100 km, si bé el seu octanatge o puresa no és cap problema gràcies a un escalfador de gasolina, amb el qual, es pot graduar la temperatura d’entrada d’aquesta al carburador, aconseguint així, el màxim rendiment possible.
L’èxit dels Maybach, va ser molt notable en tota Alemanya, circumstància per la qual, en la fabricació del dirigible LZ 129 Graf Zeppelin, es va comptar amb la utilització dels seus motors. A partir de la Segona Guerra Mundial, la Maybach es va dedicar a la construcció de motors dièsel, passant a formar part de la Daimler Benz l’any 1966.
Wilhelm Maybach, pionero del automovilismo en la época de Daimler y con quien colaboró para fabricar su primer motor en 1884, creó su propia empresa automovilística, la Maybach, que si bien duró unos 20 años, fue considerada, como el Rolls-Royce alemán.
El SW38, tiene un motor de seis cilindros de 3.790 c.c., el chasis (n.º 1843), carrocería Sphon, tiene un peso total de 2.200 kg. El consumo de gasolina es de los 17/19 litros a los 100 km, si bien su octanaje o pureza no es ningún problema debido a un calentador de gasolina, con el que se puede graduar la temperatura de entrada de ésta en el carburador, consiguiendo así, el máximo rendimiento posible.
El éxito de Maybach, fue muy notable en toda Alemania, circunstancia por la que, en la fabricación del dirigible LZ 129 Graf Zeppelin, se contó con la utilización de sus motores. A partir de la segunda Guerra Mundial, Maybach se dedicó a la construcción de motores diesel, pasando a formar parte de la Daimler Benz en 1966.
Wilhelm Maybach, a pioneer of motoring at the time of Daimler and with whom he collaborated to make his first engine in 1884, founded his own automobile company, the Maybach, which, although only lasting about 20 years, was considered, like the Rolls Royce alenany.
The SW38, has a six-cylinder engine of 3,790 c.c., the chassis (nº1843), Sphon body, has a total weight of 2,200 kg. Gasoline consumption is 17/19 liters per 100 km, although its octane number or purity is not a problem due to a gasoline heater, which can be used to adjust the inlet temperature of the carburetor. thus achieving the maximum possible performance.
The success of the Maybachs was very remarkable throughout Germany, a circumstance for which, in the manufacture of the airship LZ 129 Graf Zeppelin, the use of their engines was counted on. From World War II onwards, Maybach began building diesel engines, becoming part of Daimler Benz in 1966.