David tipus M1T1 de 1954
El 1951, la Societat Anònima David va iniciar la construcció d’aquest tricicle que, encara que la seva producció va ser molt escassa, es va mantenir fins al 1956. El motiu que va moure a la construcció d’aquest vehicle va ser aconseguir-ne un baix cost, és a dir, no es va intentar fer un cotxe de tres rodes sinó que es va construir una moto amb una roda de més. El motor del tipus M2 T1 és un monocilindre de dos temps i 345 c.c. i una velocitat de 68 km/h. El tipus de direcció és molt particular i pot girar pràcticament en rodó sobre les rodes del darrere.
En 1951, la Sociedad Anónima David inició la construcción de este triciclo que, aunque su producción fue muy escasa, se mantuvo hasta 1956. El motivo que movió a la construcción de este vehículo fue conseguirlo con un bajo coste, es decir, no se intentó hacer un coche de tres ruedas, sino que se construyó una moto con una rueda de más. El motor tipo M2 T1 es un monocilindro de dos tiempos y 345 c.c. y una velocidad de 68 km/h. El tipo de dirección es muy particular y puede girar prácticamente en redondo sobre las ruedas traseras.
In 1951, the David Joint-stock company began the construction of this tricycle, which, although its production was very low, was maintained until 1956. The reason that moved the construction of this vehicle was to achieve ne a low cost, that is, no attempt was made to make a three-wheeled car but a motorcycle with an extra wheel was built. The M2 T1 engine is a two-stroke single cylinder and 345 c.c. and a speed of 68 km / h. The type of steering is very particular and can rotate practically round on the rear wheels.