Bebé Cid tipus G de 1910
El Cid (Constructions Industriel·les Dijonnaises) fabricava uns automòbils molt peculiars. El motor de la marca Buchet, d’un cilindre, era una de les característiques de l’automòbil. La més notable era el seu canvi de velocitats per fricció, que es basa en el desplaçament d’un volant i el seu contacte per fricció, amb el volant motor. La tracció es fa per una sola cadena a la roda del darrere i disposa de suspensió independent a les rodes del davant. La seva velocitat no supera els 50 km/h.
El Cid (Constructions Industriel·les Dijonnaises) fabricaba unos automóviles muy peculiares. El motor de la marca Buchet, de un cilindro, era una de las características del automóvil. La más notable era su cambio de velocidades por fricción, que se basa en el desplazamiento de un volante y su contacto por fricción, con el volante motor. La tracción se realiza por una sola cadena en la rueda trasera y dispone de suspensión independiente en las ruedas delanteras. Su velocidad no supera los 50 km/h.
El Cid (Constructions Industriel.les Dijonnaises) made very peculiar cars. The one-cylinder Buchet engine was one of the features of the car. Most notable was its change of speed by friction, which is based on the displacement of a steering wheel and its contact by friction, with the flywheel. The traction is done by a single chain on the rear wheel and has independent suspension on the front wheels. Its speed does not exceed 50 km / h.