Qr Albisa Hugar 19712022-05-24T12:24:16+02:00

Albisa Hugar 1971

L’important nombre de Renault tipus Alpine que es comercialitzaven al nostre País, va animar al fet que un grup de professionals del món del motor, creguessin en el projecte d’un nou automòbil esportiu. Davant d’aquest projecte hi havia els germans Bienvenida, coneguts toreros que des de feia anys eren concessionaris, a Madrid, dels automòbils Simca (Barreiros).
La carrosseria fou dissenyada per l’argentí Ricardo Huerta, mentre que la mecànica es basava en el Simca 1200 i era preparada pel reconegut especialista Martín Cantero, qui va augmentar la cilindrada fins a 1600, aconseguint una potència de 125 HP que li permetien superar els 200 km/h.
La seva presentació fou en el Saló de Barcelona de 1971, amb el nom de Còndor ARH, i no tingué cap incidència comercial. Com a dada curiosa, aquest exemplar és l’únic que queda dels tres construïts.

El importante número de Renault tipo Alpine que se comercializaban en nuestro País, animó a que un grupo de profesionales del mundo del motor creyesen en el proyecto de un nuevo automóvil deportivo. Ante este proyecto estaban los hermanos Bienvenida, conocidos toreros que desde hacía años eran concesionarios, en Madrid, de los automóviles Simca (Barreiros).
La carrocería fue diseñada por el argentino Ricardo Huerta, mientras que la mecánica se basaba en el Simca 1200 y era preparada por el reconocido especialista Martín Cantero, quien aumentó la cilindrada hasta 1600, alcanzando una potencia de 125 HP que le permitían superar los 200 Km/h.
Su presentación fue en el Salón de Barcelona de 1971, con el nombre de Cóndor ARH, y no tuvo ninguna incidencia comercial. Como dato curioso, este ejemplar es el único que queda de los tres construidos.

The large number of Renault Alpine-type cars sold in our country encouraged a group of professionals from the world of motoring to believe in the design of a new sports car. In front of this project were the Bienvenida brothers, well-known bullfighters who had been dealers in Simca (Barreiros) cars in Madrid for years.
The body was designed by the Argentine Ricardo Huerta, while the mechanics were based on the Simca 1200 and were prepared by the renowned specialist Martín Cantero, who increased the displacement to 1600 reaching a power of 125 HP that allowed him to exceed 200 Km / h ..
It was presented at the 1971 Barcelona Motor Show, under the name Condor ARH, and had no commercial impact. As a curious fact, this specimen is the only one left of the three built.

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